lördag 9 maj 2015

Tjejkväll

Jahapp, sambo som jobbar och son som sover hos mormor och morfar.
Och en dotter som slocknade vid halv 9...
Vad gör man då?
...
Ja, jag går loss i målarlådan!




Och nu har jag dragit i mig en baguette helt i onödan, jag var inte ens hungrig.

Vi hoppade över barn och babymässan som är i helgen och hängde i lekparken med lite grannungar istället.
Efter lunchen åkte jag med mamma och fixade lite lördagsgodis till Alfons som alltså sover där i natt.
Han fick välja godis själv och det blev frukt för hela slanten.
Mamma och jag köpte lösgodis och Alfons var pepp på att smaka, men efter två gelegrodor rynkade han på näsan och fortsatte med frukten.
Jag klagar inte.

Vi hade picnic nere vid ån.


Nere vid å-promenaden finns det ett så fint växthus som skulle passa så bra i min trädgård!


Hopp i säng!
Godnatt!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar