söndag 3 maj 2015

Helgen

Oj, det känns som att helgen gått i ett!
Valborg firade jag och barnen hemma hos Jenny och Johan.
Tilde sov bort hela kvällen, vaknade när jag satte på henne pyjamasen när vi kom hem och somnade sen om igen och sov hela natten. Trött tjej. Alltid skönt att hon sover bra när Martin jobbar! För han jobbade på valborg.
Alfons saknade Casper som tyvärr inte var hemma.

På fredagen var det inflyttningsfest hos Robin och Lotta. Vi var dock bara där en liten stund eftersom ljudnivån blev lite för hög för Tilde som faktiskt fick följa med.
Alfons var hemma med mormor och morfar.

Lördagen var faktiskt lugn.
Jag tog en promenad med Tilde i vagnen och Alfons på cykel.
Så smidigt och roligt nu när han kan göra mig sällskap!


Vi såg tre ekorrar! Och alla var i jättefint skick! En var riktigt stor!
Alfons djurtokiga mamma var helt till sig. 
Sminkade mamma som skulle på fest.

Idag har vi varit till Alfons faster och kusiner. Mysigt med fika och lek.
Jag blir så galet trött av att åka bil så jag var helt paj hela eftermiddagen! De bor i Abrahamsberg och det är lagom för mig att somna!
Ikväll har vi röjt. Strykit, torkat golv, skurat badrummen och nu har vi kraschat i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar