måndag 15 juni 2015

Altanfix

Har beställt tapet till Alfons rum idag!
Så nu får han flytta in i det som senare ska bli Tildes rum medan vi gör iordning hans. Han kommer säkert tycka att det är helknasigt!
Har hittat en jättefin tapet till Tildes rum också!
Det ska bli så roligt att göra iordning deras rum, äntligen!!

Idag har jag och Alfons planterat lite blommor och ersatt en av jordgubbsplantorna som inte klarade vintern.
Hittade nya krukor till altanen som gjorde sig väldigt bra mot våran gjutna altanplatta.






Saknar en loungegrupp i bortre delen, men det är svårt att hitta rätt och de jag faktiskt hittar är så jädra dyra att man inte skulle våga sitta i dom!

Imorgon när jag ska lämna blodprov inför njurröntgen så blir det till att gå på drop-in hos husläkaren med tån.
Kanske att jag kan få en operation bokad till slutet av sommaren.

Nu kom Martin precis in från garaget så jag ska vara lite social.
Godnatt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar