lördag 13 juni 2015

Jag älskar solen!

  
Så här ser skorna ut. Riktigt sköna!
Jag lägger upp en bild när de sitter på en annan gång. Fötterna ser hemska ut, speciellt tån som ser ut att ha fastnat i en skördetröska...

Idag har jag och barnen haft en toppen dag! Vi har varit ute hela dagen.
Emellanåt är det tufft att räcka till till båda två, men jag gör så gott jag kan.
Idag har Tilde varit svår att göra nöjd. Ingen aning om varför.
Svårt nu när det blir varmt, hon ska ju inte vara i solen. Men idag blåste det och var kallt i skuggan...
Det slutade med att hon fick ligga i babygymmet i hallen så hon såg och hörde oss ute på altanen.
Hon nöjde sig ett bra tag.
Ikväll var vi helt slut så det blev pizza och hemkörning!
Den här dagen har typ känts som den längsta i mitt liv, vet inte varför, men klockan har bara segat sig fram!

Imorgon är det namngivning för Alfons och Tildes kusin Juni.
Ska bli mysigt, synd att vädret ska bli dåligt bara! Nu har man ju fått mersmak av sommaren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar