måndag 8 juni 2015

Tiden...

Aaah! Det går fasen i ett hela tiden! 
Tänker att jag ska blogga varje kväll.
Jag tänker även att jag ska sortera foton, framkalla foton, lägga ut kläder till försäljning, stryka (vilket tydligen är ovanligt att man gör numera), beställa kläder åt barnen på nätet, öva sminkningar och håruppsättningar, skaffa f-skattsedel, beställa smink och så vidare...
Tiden räcker ju inte till!

I helgen firade vi midsommar i förväg.
Gänget som brukar fira midsommar lyckades inte få till det på midsommar med jobb och sånt som kom i vägen så vi firade lite tidigare.
Supertrevligt, som vanligt, med massa god mat och trevligt sällskap.
Alfons fann sig till rätta med Linus och Martinas äldsta dotter Vilja, de hade supermysigt ihop!
Vilja blev lite barnvakt, och det är det inte alla som får vara. Alfons väljer sitt umgänge med stor omsorg. 😃
Det var två trötta barn här hemma på söndagen!

Hur som.
Tån är fortfarande jävlig. Nu kan jag inte ens ha strumpor.
Hoppas hon kan göra något underverk på onsdag.
Känns så jävla jobbigt bara att hon ska gröpa runt där igen när det gör så jävla ont!
Hoppas det blir bra till vi ska till Kolmården i slutet av månaden, annars för jag köpa några snygga sandaler.
Svårt att hitta snygga sandaler som är fotriktiga bara. Det blir alltid lite pensionärsvarning på sådana tycker jag...
Jag tar mig inte ens ut till lekparken så Alfons blir lagom rastlös de här dagarna som han är hemma kan jag säga...
Han går sista veckan, onsdag, torsdag och fredag, sen är det sommarlov för honom.
Spännande att se om han tycker det är tråkigt att vara hemma så länge.

Nu är det dags att krypa ner i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar