onsdag 17 juni 2015

Sommarfest

Sommarfest på dagis idag! Himla mysigt med dans kring midsommarstången.
Förut har barnen haft uppträdande med sång men det här var mycket bättre för Alfons som hatar när folk tittar på honom och förväntar sig att han ska sjunga.
Han var så duktig och dansade med runt stången.
Sen var det picnic i gräset.

Ikväll flyttade vi över alla Alfons möbler och saker till det rum vi kallar för kontoret.
Vi planerade för att ha ett barn och därför göra ett kontor/hobbyrum av det andra rummet.
Men nu borde vi säga Tildes blivande rum kanske.
Iallafall så flyttade han över dit för vi ska ju göra iordning hans rum.
Det kommer bli så bra och mysigt!
Nya möbler, mer färg och massa plats för alla hans böcker!

Sen är det dags för Tildes rum också. Jag får hejda mig för att inte gå helt crazy på prinsess-stilen!!

Imorgon är det shopping inför brudsminkning. Både makeup och hårstyling ska införskaffas.
Jag som inte jobbar med hår allt för ofta är spänd. Jag har en sån fin ide och jag hoppas jag kan få ut den!!

Struntade förresten i husläkaren och tån.
Det känns lite bättre och det var sån jäkla kö!! 

Nej, godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar