söndag 6 januari 2013

Mycket som händer!

Idag har Alfons kommit över skräcken för gåvagnen!
Oj, vad han springer fram och tillbaka, fram och tillbaka här hemma!
Och han börjar få till något som låter som mamma!
På onsdag börjar jag jobba...
Börjar med en lagom arbetsvecka dock.
Jobbar bara onsdag.
Eftersom jag ska vara hemma med Alfons torsdagar och fredagar och terminen börjar på en onsdag så blev det så.
Känns blandat att börja jobba. Jag har varit hemma i mer än ett år och sedan den 18:e februari förra året har jag spenderat mer eller mindre all min tid tillsammans med trollet.
Och plötsligt ska jag vara ifrån honom hela dagar!!
Fast det är ju förstås jättebra att Martin får vara hemma med Alfons.
Och snart börjar jag plugga också!
Mycket på en gång...

1 kommentar:

  1. Åh. Förstår att du kommer sakna. Lika här. Men visst är det fint att låta ens barn få egentid med pappa också.

    Vore kul att höra mer om planerna i vår. Hur har ni tänkt med förskola osv?

    SvaraRadera