torsdag 3 januari 2013

Uppdatering av dagen!

Vill bara uppdatera:
Alfons satt som ett ljus i vagnen!!
Har aldrig hänt förut!!
Jag tog bort åkpåsen och hade bara vinteroverallen.
Kanske han tycker det blir knöligt med påsen?
Annars brukar jag ha en tunnare overall i åkpåsen.
Så åkpåsen får nog vila en stund.
Det var iallafall en fröjd att gå på stan med honom idag. Annars brukar jag ha ont i magen när jag måste ha honom i vagnen...
Han har dessutom blivit så duktig på att gå, så han gick runt på Åhléns och höll mig i handen.
Han tog ett varv med mormor också!
Så eftermiddagen har varit toppen!
Skönt att en dag kan vända så där!!

1 kommentar:

  1. Det var du som vände den. Tror du sitter på en sån förmåga utan att veta om det... Att kunna vända skitdagar till nåt som kan va toppen!

    SvaraRadera