torsdag 3 januari 2013

Skitdag!!

Idag har vi en riktig skitdag!! Alfons har sovit jättedåligt i natt och det verkar som om han tycker det är mitt fel!
Ingenting är bra, han bara gnäller och gråter och hänger i mitt byxben...
Sova i sängen var tydligen sämsta idéen ever, så nu sover han i vagnen utomhus.
Och jag har inte lagt i walkie talkien så nu springer jag i hallen titt som tätt gör att kolla så han inte vaknat.
Sen ska vi på stan och käka lunch med min mamma. Det blir intressant eftersom Alfons hatar att åka vagn och redan är på skithumör...
Åh, nu hör jag att någon granne lagt ut sin hysteriskt skrikande bebis... Kul, då vaknar Alfons snart...

1 kommentar:

  1. Åh nej!!! Men stackare! Andas och räkna till 10 och trösta dig med att även vi hade en skitnatt där Iva vaknade en gång i halvtimmen, grät, bökade runt som en propeller, jag hade migränhuvudvärk och kräktes 3 ggr av tabletterna jag försökte ta mot den.
    Hurra! Vissa dagar är det bara så. Då får man anstränga sig lite extra!
    Förresten var din nattfläta igår såå himla fin!

    SvaraRadera