måndag 8 april 2013

Jag kommer nog inte få tillbaka min gamla kropp...

Köpte jeans igår för första gången på evigheter!
Och det är en sån skön känsla att kunna ha det man provar på en gång. Allt sitter som det ska, och där det ska.
Egentligen har jag 5 kg kvar till min målvikt, men jag tror att jag är nöjd för tillfället.
Det spelar nog ingen roll om jag går ner 5 eller 10 kg till, jag kommer inte känna mig tillfreds iallafall. Jag måste nog börja fokusera på att tycka om mig så som jag är.
Jag har ju ändå lyckats gå ner ca 30 kg sen Alfons föddes...
Jag ska nog känna mig nöjd med det.
Jag kan ha de kläderna jag vill, det är rätt stort bara det.
Och min mage som jag inte är så nöjd ned kommer inte bli bättre med viktnedgång.
Det har legat en bebis på 4260 g däri så det är nog som det är med slapp hud och knöligheter...
Försöker intala mig själv att allt det här stämmer, det kommer nog ta ett tag...

2 kommentarer:

  1. 30 kg är ju massor!!! Duktigt! Men sen är det nog som du skriver inte säkert att man blir nöjd ändå. Men jag tycker du ser fin ut!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är jättefin som du är. Och att ha gått ner så mycket är ju otroligt bra kämpat!
    Hoppas det löser sig med jobb för dig, jättetråkigt att höra om alla som blivit varslade.
    Kram Tessan K

    SvaraRadera