måndag 1 april 2013

Påsken

Har haft en underbar påskhelg i fjällen!
Vi åkte i torsdags upp till Högfjället.
Det gick jättebra, trots att Alfons hatar att åka bil.
Han gnällde lite innan Västerås, men med hjälp av böcker, sånger och DVD:n gick det kanon!
Jag som satt i baksätet var helt slut när vi kom fram dock, efter att stått för underhållningen i 34 mil.

Alfons tyckte det var jättekul att bo i stuga, åka massa pulka och busa och mysa med mormor och morfar!
Han har väl aldrig sovit så bra!!

Jag och Martin åkte skidor en utav dagarna.
Jag har inte åkt skidor på typ 10 år, pga fötterna, men jag hittade ett par pjäxor att hyra som satt som ett smäck!
Och det var så fantastiskt roligt att åka igen!
Ser fram emot nästa vinter då jag kan åka mycket mer!
Det blir väl till att lära Alfons att åka också!!

Idag har vi varit ute ganska mycket.
Alfons kan greja hur mycket som helst med stenarna på framsidan.
Det har ju varit så otroligt fint väder idag, så skönt att åtminstone slippa overallen på Alfons.
Men man blir trött av att vara ute, så nu tror jag att sängen kallar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar