tisdag 30 april 2013

Valborg

Åh herregud vad trött jag är!
Lugnt valborgsfirande. Martin jobbar natt, så det vart lite god mat med mamma, pappa och Marie.
Alfons var eld och lågor över att ha folk här så man skulle kunna tro att han aldrig sett andra människor förr.
Jag la honom som vanligt vid halv 8.
Klockan halv 9 var jag tvungen att låta honom komma upp och vara med tills främmandet åkte hem.
Han skulle bara stå i sängen och titta ut genom dörren och ropa på mig.
Inte alla ledsen, snarare väldigt glad och väääldigt pigg...
Han somnade vid 9 när dem åkt hem.
Han brukar inte ha svårt att sova när vi har folk här, men ibland avviker dem från sina mönster har jag märkt! :-)
Nu tänkte jag att jag skulle sova för jag är så otroligt trött.
Nästan så jag tror att jag håller på att bli sjuk för hela kroppen är trött.
Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar