onsdag 18 juli 2012

Alfons 5 månader!

Idag blir Alfons 5 månader!
Tiden bara springer iväg!

Någon som inte springer iväg är jag.
Men nu kan jag iallafall gå utan att det gör skitont.
Jag skiter i läkarens dos med massa värktabletter,
och kör istället med ett bandage som mina kära mor gett mig.
Och sen har jag skaffat ilägg till skorna,
och det funkar riktigt bra.





Alfons namnfest närmar sig.
Har i ett tidigare inlägg efterlyst
idéer till det, men tyvärr var det nog ingen som såg det...
Så har ni tips och idéer,
hör gärna av er!

1 kommentar:

  1. Nu var det längesen jag var inne här och läste pga semester och väldigt lite www för min del. Har massa att catcha upp med andra ord.
    Kul att ha dig på Instagram - Alfons är sötaste pojken ever!!!

    Så stor han börjar bli nu.

    Hoppas foten blir bättre. Kramar till er!

    SvaraRadera