onsdag 4 juli 2012

Shrek goes 4,3 km

Jag har sprungit/lufsat 4,3 km ikväll! Visserligen sprang jag inte hela tiden, men det var övervägande löpsteg som togs. Så nu sitter jag här lite oroligt och tittar om ambulansen åker förbi, för det MÅSTE vart någon på Gröngarns koloniområde som ringde 112, övertygad om att jag skulle kola vippen vilken sekund som helst! Alternativt att någon slog en pling till Universal Studios för att meddela att Shrek är på rymmen... Undrar om man kan få hemtjänst vid 27 (jag har inte fyllt 28 än) eftersom jag med största säkerhet inte kommer ta mig ur sängen imorgon bitti... Tur att man har en brandman till sambo, jag menar, då finns det iallafall tillgång till någon sorts lyftanordning. Har för mig att de övat räddning av kor någon gång...
Nej, jag är riktigt nöjd och riktigt jävla stolt över mig själv!
Nu ska jag plåstra om skrapsåren på häcken efter att den släpat i marken i 4,3 km, och samtidigt upprepa mitt mantra: Jag tycker inte om vaniljbullar, jag tycker inte om vaniljbullar, jag tycker inte om vaniljbullar...
Godnatt på er!

4 kommentarer:

  1. Vad du är duktig! Och sen, som vanligt så asgarvade jag åt vissa dela i inlägget... Hoppas du tar dig ur sängen imorgon, för om du gör det, kan du komma och lyfta upp mig då. Har startat ett aktiebolag, Träningsvärk AB!

    SvaraRadera
  2. I'll be there, jag lovar! Och o-m jag inte kan komma så skickar jag någon med kovinschen, ok?

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Jag tror jag har skrattat till varje blogg inlägg du skriver :D UNDERBAR humor vännen <3

    SvaraRadera