fredag 6 juli 2012

Den tredje dagen...

Man pratar om den första dagen med träningsvärk, man pratar även om den andra dagen med träningsvärk. Men det är fan ingen som pratar om den tredje dagen!!! Jag önskar mig i födelsedagspresent: presentkort på taxi. Att köra bil med träningsvärken från helvetet är inget jag rekommenderar. Vid varje korsning håller man tummarna att det ska vara grönt och inga bilar ivägen. Det hände inte en enda gång på vägen från Ica... Däremot måste de andra bilisterna trott att jag har ansiktstics som inte är av denna värld! Fatta smärtan när man måste lyfta benet för att koppla... Nu sitter jag ute med Alfons på en filt, så skönt för honom att ligga ute och fäkta. Och jag har talat om för honom att nu har mamma tagit sig ner på filten, så nu blir vi här ett tag. Närmare bestämt tills hans pappa kommer och hjälper oss upp...

1 kommentar: