söndag 18 augusti 2013

Expressvecka

Hela veckan har gått i ett!
Inskolning där jag och Martin turats om att vara med Alfons.
I fredags lämnade vi honom själv hela dagen.
Han var jätte ledsen när jag lämnade honom men det hade gått över efter en liten stund. Han hade hittat två brandbilar som han sedan hållit hårt i hela dagen.
Emellanåt hade han blivit lite tårögd och frågat efter mig och Martin men det hade också gått över.
I lördags gifte sig Martins lillebror och hans Sanna.
Så fint och mysigt!
Helt underbara människor som betyder mycket för oss och det var så kul att få vara med om deras stora dag!
Idag har vi varit i Hässelby där Martins kusindotter konfirmerat sig.
Jag är ju ingen större fantast av det kyrkliga, men här hade man poppat till det, så ingen behövde somna!
Avicci (hur det nu stavas) som utgångsmusik... Det passar mig bättre än det traditionella sömngångardravel som brukar spelas.
Jag har inte sprungit på en vecka!
Det har varit så mycket annat och jag har varit slut både i kropp och knopp!
Men det vart 3 km ikväll. 3 skittunga km!
Imorgon ska trollet till dagis och jag ska sätta tänderna i en sammanställning kring de nordiska språken.

Önskar mig en riktig långärmad löpartröja. Den jag han andas inte!

1 kommentar:

  1. Ett tips stadium har erbjudande på deras märke soc, 2 löpartröjor för 299:- ord pris 199 styck. Har tights och jacka därifrån i det märket och är jättenöjd.

    SvaraRadera