fredag 9 augusti 2013

Kusin/sysslinghäng och en mördarrunda!

Idag har jag och Alfons hängt med mina kusiner och Alfons sysslingar på förmiddagen.
De som följt min blogg ett tag vet att jag saknat mina kusiner då vi inte haft någon bra kontakt de sista åren.
Men nu har vi åter tagit upp kontakten och träffas lite då och då.
Det känns så himla bra!!

Efter att Alfons fått i sig lunch där så åkte vi hem och han somnade i bilen.
Det var bara att bära in honom till sängen där han snällt fortsatte att sova.
På eftermiddagen kom mina föräldrar och lekte med Alfons en stund när jag åkte och träffade min lärare på Komvux.
Egentligen var det ett allmänt upprop igår kväll, men jag fick migrän och orkade inte åka.
Så jag fick en egen genomgång idag istället.
Jag ska ju läsa samma kurs som jag började med i våras/vintras så det ska nog inte bli så svårt då jag redan gjort halva kursen en gång.
Jag är ändå tvungen att göra alla uppgifter igen, hon skulle anpassa en del uppgifter till mig så jag slipper sitta och skriva om samma saker igen.
Känner mig lite taggad.
Det tog inte så lång tid på Komvux som jag trodde att det skulle göra, så jag passade på att springa när mamma och pappa ändå var här och roade Alfons.
En riktigt jävlig runda! Fy fan vad benen inte orkade någonting!!!
Kändes som om jag fått någon annans ben att springa med!
Och vilket sendrag jag hade i vaderna hela eftermiddagen. Nu ikväll börjar det släppa efter en massa stretching.

Saknar Martin. Nu är det sista semester passet, vilket inneburit enbart dygnspass...
Ska bli skönt att se honom lite mer, fast så mycket mer blir det kanske inte eftersom jag börjar jobba om en vecka...
Hemmafru... Ett fint ord tycker jag... Skulle passa mig perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar