lördag 31 augusti 2013

Till dig som uppfann Windows 8

Tack!!
Tack för att du har gjort ett program som tar all min tid, jag behöver inte längre sitta och fundera över vad jag ska göra med min lediga tid.
Tack för att du sett till att mitt blodtryck alltid ligger lite över det rekommenderade, jag har hört att det inte är bra med för lågt blodtryck.
Tack för att du ser till att jag inte glömmer bort en enda av de svenska svordomarna, man vill ju inte glömma bort något av de svenska orden.
Tack för att du gjort ett program så invecklat att jag känner mig helt dum i huvudet, mitt självförtroende var alldeles för stort och jag behövde vekligen plockas ner på jorden.
Tack för allt tekniskt krångel som gör att jag förmodligen aldrig kommer bli klar med mina studier, då slipper jag att göra ett svårt yrkesval senare i livet.
Ur djupet av mitt hjärta, verkligen, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar