fredag 9 mars 2012

Glasögonorm igen då...

Man får stå ut med mycket för att få en underbar son.
Först är man gravid i 9 månader.
(Som känns som 24.)
Sen genomgår man en förlossning från helvetet.
Sen skulle man ju tro att kroppen hade gjort sitt,
men nej,
då inser man att synen tydligen oxå fött barn.
Jag ser ungefär som jag gjorde innan laseroperationen!
Så är det någon jag inte hejat på
de senaste dagarna ber jag om ursäkt.
Jag har helt enkelt inte sett dig...
Tydligen förändras synen under en graviditet...
Så jag lade 22500:- på en operation som gjorde
ont utav bara fan,
och här sitter jag nu och funderar på
vilka utav mina gamla brillor jag ska använda...
Jag får göra om operationen gratis,
för det är garanti,
men med tanke på hur förbannat ont det gjorde
så vette tusan om jag är så sugen...
Men kontra förlossningssmärtan
kanske det är som en fis i rymden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar