måndag 18 juni 2012

Nya tag

Nu har jag på inrådan av min vän Stephanie ändrat
intällningarna för kommentarer i bloggen.
Förhoppningsvis ska det vara lite lättare
att skriva kommentarer nu.
Så nu finns det inga undanflykter längre!!
Och på "begäran" lägger jag även in mer bilder.
Jag skulle väldigt gärna dela med mig av bilder
på min underbart söte son regelbundet.
Men vi har tagit ett beslut på att inte
lägga ut en massa bilder på Alfons.
Det finns dock en del bilder som
publicerats på Facebook
så jag lägger ut dem här också.

Nybadad kille.

Martin och Alfons skor bredvid varandra i hallen.

Alfons hejade på Sverige. Inte för att det hjälpte särskilt mycket...

En lycklig bebis.

Mina fina killar. Får tårar i ögonen varje gång jag ser den här bilden...

1 kommentar:

  1. Sååå härliga bilder! Nu ska jag bli bättre på att kommentera!

    Förstår det där med att inte lägga ut bilder på nätet. Känner mig kluven till det men har ändå bestämt att lägga ut bilder på Iva. Dock inga nakenbilder och de flesta bilderna är i rätt kass kvalité och små.

    Bilden på dina killar är så fin tycker jag. Har också nån bild på Iva och E och blir också helt tårögd när jag ser den. Eller som nu när de båda sover på överkastet bredvid varandra. Vill bara gå in och pussa sönder dem, men då vaknar de ju! Haha. :)

    SvaraRadera