torsdag 21 juni 2012

Saker jag har lärt mig idag

Saker jag har lärt mig idag:

1. Kläderna torkar mycket fortare om man startar torktumlaren.

2. Klänning i tubmodell och bärsele är ingen bra kombo.
Innanför hemmets väggar går det väl an,
men ute kan man bli
haffad för förargelseväckande beteende...
Ingenting sitter där det ska.

3. Det gör ont att slå i armbågen i dörrhandtag,

4. Det gör ont att slå fingrarna i bänkskivekanten.

5. Det gör ont att slå tån i tröskeln.

6. Det gör ont att slå huvudet i tvättstugeskåpet.

7. Och det gör f-ö-r-b-a-n-n-a-t ont att
 köra över hälsenan med en kundvagn.


Visst är det härligt att man hela tiden lär sig nya saker!?
3-7 visste jag iochförsig, det var mer upprepningar.

Vad har ni lärt er idag?

1 kommentar:

  1. Hahaha! =)
    Tack för tipset om klänningen. Tänkte ha en igår men det är ju så osmidigt att amma med också...

    SvaraRadera