måndag 18 juni 2012

Repris!!

Jag satt och kollade på lite gamla inlägg
och hittade ett där jag berättar om en jul
och en julklapp jag fick.
Idag hittade jag den tillhörande bilden!


Jag har en lite rolig händelse från när
jag var typ 6 år.
Jag är uppfostrad att man är glad
och tacksam för de presenter och julklappar
man får.
Och julen när jag var 6 år fick jag ett
mikrofonset av mina föräldrar,
med tillhörande högtalare som blinkade.
Till detta var det ett mikrofonstativ
och en rosa peruk, så att man kunde vara en
riktig rockstjärna!
Det första jag plockar upp ur paketet
är foten till mikrofonstativet.
Jag lyser med hela ansiktet.
Mamma som filmar alltihop frågar:
"Vad har du fått Natalie?"
Varpå jag svarar överlyckligt:
"EN JULGRANSFOT!!!"
Snacka om att vara tacksam för det lilla...





Jag var coolaste rockstjärnan på Älgvägen 6!!!



1 kommentar: