lördag 2 januari 2016

Årsredovisning

Jag får väl sammanfatta året lite. 
Januari var himla tung, bokstavligen.
Den 3:e februari valde Tilde att komma ut och hälsa. Och det är såklart det största som hände under året. Och att få se hur underbar Alfons är som storebror. Jag är jätteglad att förlossning och tiden efter gick så mycket bättre den här gången med tanke på graviditeten.
Men jag ska vara ärlig och säga att jag var fruktansvärt trött när jag blev 2-barnsmor och det blir inte mycket vila med två barn så det börjar ta ut sig nu.
Våren flöt utan större utsvävningar. I somras fick vi äntligen iordning Alfons rum.


Vi åkte till Kolmården och hade underbara dagar som vi missade året innan pga mina njurar.


Jag fyllde 31 och dagen efter fick jag ett nytt anfall ungefär ett år efter mitt första.


Så 2016 blir det ingen födelsedag. Nu är det slut på födelsedagsfirande för min del!

Vi målade insynsskyddet på altanen under de varmaste (och enda varma dagarna).
Och på den här bilden ser man vem som målat just den här sektionen eftersom halva burken ligger på gräsmattan.


Vi var på jättemysigt bröllop i augusti.


Och hade namngivning för Tilde.


Sen drog vi till min moster i Tyskland och fick uppleva några dagar högsommarvärme!


I november klippte jag av mig håret som varit som en halv kroppsdel!


Och började även med medicin för njurarna. Funkar si så där. Det blir fortsättning följer på den.


Galet att det snart gått ett år sedan Tilde kom och att Alfons fyller 4!!

Hoppas 2016 går mindre i njurarnas tecken och mer i lugnet och harmonins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar