onsdag 13 januari 2016

Prosit!

Hej förkylning!
Tilde är dunderförkyld. Det är förmodligen därför hon sovit så dåligt, och nu sover hon ännu sämre...
Det här med sömnbrist alltså, It aint my thing!
Och träningsvärk i hela kroppen har jag efter dansen igår.

Tilde sover i vagnen ute, grannarna undrar väl vilka nötter till föräldrar hon har som får sova ute idag när det är snöstorm, men det är enda stället hon sover på på dagarna. Hon gör allt annat än sover om jag lägger henne i sängen på dagen; har teparty med nallarna, nappkastning och höjdhopp är några av sakerna. Så jag får packa ner henne i åkpåse, footsack, regnskydd och en filt över alltihop så sover hon som en prinsessa ute.
Det är dessutom bättre för förkylningen tror jag.



Nu längtar jag efter min lilla kille som snart ska hämtas på dagis. Han är så mysig att hänga med. Så mycket härliga samtal man har med den lilla mannen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar