torsdag 21 januari 2016

Tröttmössa

Idag har Tilde och jag varit på öppna förskolan. Mysigt faktiskt. Vi gick till ett annat ställe än det som jag hängde på med Alfons och jag gillar det här stället mer. Litet och mysigt och väldigt trevlig personal. Inget fel på personalen på andra stället, men lokalen är så stor att den blir väldigt opersonlig.
Tilde åt lunch där, sen somnade hon i bilen på väg hem så det var bara att lägga över henne i vagnen hemma så fortsatte hon sova.
Själv tog jag en smörgås och åkte sen till gymmet och ägnade nästan 2 timmar åt mig själv! Snacka lyxigt!
Sen hämtade jag Alfons på vägen hem och vi åkte och handlade. Effektiv dag!

Jag är så trött ikväll att jag bara skulle kunna sätta mig ner och gråta! Inte pga att det har gått i ett idag utan jag är bara slut!
Det har varit många nätter utan sömn nu när barnen varit sjuka.
Det resulterar i tinnitus som är förjävlig... 
Då sover jag sämre så det blir bara en ond cirkel av alltihopa!
Jag sover alltid med hörlurar i öronen och olika avledningsljud, inte optimalt men det får mig iallafall att inte vilka slita av mig öronen!

Imorgon ville Alfons också gå till öppna förskolan så det ska vi göra tänkte jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar