tisdag 5 januari 2016

Uppdelning

Idag delade vi upp oss på varsitt barn. Martin och Alfons åkte till Västerås och shoppa och käka lunch. 
Och jag och Tilde hängde hemma, käkade lunch och sen tog vi en promenad när hon skulle sova.
Alfons är väl den som behöver egen tid med en eller båda föräldrarna mest. Även om han aldrig visar något agg eller avundsjuka mot Tilde så är det ju säkert skönt att få ha mamma och pappa för sig själv ibland.
Hur som så var det en kylig promenad innan jag fick upp tempot och värmen.
Har börjat hälsa på ALLA jag möter när jag är ute och går, det är himla bra för humöret! De flesta blir väldigt glada av att hälsa.

På eftermiddagen var jag iväg till gymmet för att förnya kortet, men de hade stängt. 
Det är väl typiskt när man väl tar sig dit.
Nya tag på torsdag, då är det dans på kvällen dessutom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar