söndag 31 januari 2016

Narcos

Åh vad jobbigt! Vi har börjat titta på en ny serie; Narcos.
Den handlar om Pablo Escobar och knarkkartellerna i Colombia.
Rekomenderar den verkligen! Men nu har vi sett hela säsong 1 och måste vänta på säsong 2!!!
Jag väntar även på att Netflix ska få in fler avsnitt av Downton Abbey. Älskar den serien, den är mysig, och jäkligt välgjord.
Vi började titta på Breaking Bad när jag var gravid men det funkade inte för mig. Jag blev illamående bara av att se karln springa runt i kallingarna! Kanske skulle testa nu när gravidillamåendet är ett minne blott?
Har även massor att ta igen när det gäller Orange is the new black. Där kände jag att det var lite samma lika hela tiden och tröttnade. 
Ja, det finns ju att titta på i väntan på nya säsongen av Narcos iallafall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar