tisdag 26 januari 2016

Nu knatar hon!

En vecka innan 1-årsdagen började alltså Tilde gå!
Hon är så stolt! Balansen är inte på banan så hon ramlar både hit och dit men är lika glad ändå!
När jag läser i Alfons bok så är de väldigt lika i utvecklingen. Det skiljer 3 veckor på när Alfons gick jämfört med Tilde.
Häftigt!

Imorgon ska jag försöka jaga fatt på någon på njuravdelningen. Min medicin funkar inte, jag får magkatarr av den. Alltså jag vaknar på nätterna och vill spy och har så ont i magen att jag kallsvettas. Så det är inte hållbart att äta den då. Att den sen är skitdyr och bökig att få gör inte saken bättre. Den ska dessutom tas 3 gånger om dagen! Och jag glömmer den typ 3 gånger om dagen!
Problemet är att njurmedicinska har telefontid typ mellan 08:00 och 08:15, inte möjlighet att svara och telefonsvararen kopplar bort en precis när man ska tala in ett meddelande...
Att få tag på njurmedicinska skulle kunna vara en OS-gren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar